Valoració
global de la Fira de Mostres:
El 1992 i coincidint amb la Fira de Mostres d'aquell any, Fira Amposta
va posar a la pràctica una idea que feia temps s'estava plantejant,
la realització d'una enquesta als expositors. L'objectiu era aconseguir
informació que permetés identificar les necessitats en serveis, fer una
valoració del volum de negoci realitzat i, sobretot, avaluar el grau de
satisfacció de l'expositor respecte a la Fira de Mostres.
Dintre d'aquesta filosofia de millora de la qualitat de l'activitat firal,
Fira Amposta està participant, juntament amb les fires més importants
de Catalunya associades a la Federació de Fires de Catalunya i amb el
Departament d'Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya,
en la redacció del Manual de Qualitat per a la Implantació de la ISO 9000
a les fires catalanes.
El resultat de la darrera enquesta, realitzada al 1999 durant la 39ena
edició de la Fira de Mostres, ens ha donat com a dada molt significativa
l'augment del nivell de satisfacció de l'expositor envers la Fira de Mostres.
Motius de participació
a la Fira de Mostres:
Contacte amb nous clients |
25,3% |
Prestigi i imatge |
20,2% |
Promoció de productes |
20,2% |
Contacte amb clients actuals |
11,1% |
Vendre directament |
11,1% |
Presentació de novetats |
10,1% |
Contacte amb altres professionals |
2% |
|
 |
Sector d'activitat
dels expositors:
Recinte
exterior. Total expositors: 72 |
Automoció |
48,9% |
Maquinària agrícola |
21,3% |
Altres de comerç |
10,6% |
Indústria |
8,5% |
Entitats financeres |
4,3% |
Serveis |
2,1% |
Ramaderia |
2,1% |
Nàutica |
2,1% |
|
 |
Pavelló
cobert. Total expositors: 100 |
Altres de comerç |
17,2% |
Tèxtil i moda |
15,2% |
Immobiliàries i construcció
|
13,1% |
Institucions |
12,1% |
Alimentació |
10,1% |
Parament de la llar |
9,1% |
Informàtica i telecom. |
5,1% |
Serveis |
4% |
Aux. agricultura |
3% |
Tractament d'aigües |
3% |
Assegurances |
3% |
Cultura i educació |
2% |
Hosteleria |
2% |
Entitats financeres |
1% |
|
 |
Com s'ha rendibilitzat
la inversió de l'expositor:
Amb previsió de futur
|
51,4% |
Amb venda directa |
25,7% |
Amb clients nous |
14,3% |
Amb contactes interessants |
8,6% |
|
 |
|